Yayınlar

Makaleler

Keskin, S., Aydın, F., & Yurdugül, H. (2019) Eğitsel veri madenciliği ve öğrenme analitikleri bağlamında e-öğrenme verilerinde aykırı gözlemlerin belirlenmesi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9(1), 292-309.

Bayrak, F., & Yurdugül, H. (2018). Regulation of cognition as a mediator in the relationship between knowledge of cognition and perceived self-interventionEuropean Journal of Open, Distance and E-learning21(2). 

Şahin, M., Keskin, S., & Yurdugül, H. (2018). Determination of the Learning Priorities of Students in Department of CEIT Based on Their Career Preferences Using AHP. [BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi] Bartın University Journal of Faculty of Education, 7(3), 745-764 

Şahin, M., & Yurdugül, H. (2018). Eğitim Araştırmalarında Analitik Hiyerarşi Süreci ve Uygulamaları. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 9(4), 376-392.

Bayrak, F. & Yurdugül, H. (2016). Web-tabanlı öz-değerlendirme sisteminde öğrenci uyarı indeksini temel alan öğrenme analitiği modülünün tasarlanması. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 6(2), 85-99. doi: //dx.doi.org/10.17943/etku.59549

Bayrak, F. & Yurdugül, H. (2016). Web-tabanlı öz-değerlendirme sisteminde öğrenenlerin öz-müdahale algısı ve test alma davranışlarının başarı üzerine etkisi. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7(1), 221-236. doi: //dx.doi.org/10.21031/epod.46283

Özgür, A., & Yurdugül, H. (2016). The investigation of learner-assessment interaction in learning management systems. International Journal of e-Assessment, 1(1), 1-17.

Bayrak, F. & Yurdugül, H. (2015). Öğretmen adaylarının güdülenme stratejilerinin web tabanlı öz-değerlendirme sisteminde öz-müdahale yaklaşımlarına etkisi. H.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi. DOI:10.16986/HUJE.2015014093

Yurdugül, H. & Bayrak, F. (2014). İlkokul öğrencilerinin web tabanlı biçimlendirmeye dönük değerlendirme sistemini kabulleri. Eğitim Bilimleri ve Uygulama, 13(26), 167-186.

Kitap Bölümü

Keskin, S., Şahin, M., & Yurdugül, H. (2019). Online Learners’ Navigational Patterns Based on Data Mining in Terms of Learning Achievement. In Learning Technologies for Transforming Large-Scale Teaching, Learning, and Assessment (pp. 105-121). Springer, Cham.

Bayrak, F. & Yurdugül, H. (2015). E-değerlendirme ve E-dönüt. Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman & Ferhan Odabaşı (Ed).  Eğitim Teknolojileri Okumaları.  (s. 448 - 467) TOJET - Sakarya Üniversitesi.

Tezler

Oral, Ö. (2019). Öz-Güdümlü Öğrenmelere Yönelik Bilgisayarlaştırılmış Sınıflama Testinin Geliştirilmesi ve Uygulanması (Yüksek Lisans Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

Kuzudişli, H. (2019). Video-içi Biçimlendirici Değerlendirme Ortamında Öğrenen-Değerlendirme Etkileşimlerinin İncelenmesi (Yüksek Lisans Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

Keskin, S. (2019). Uyarlanabilir Dönüt Sistemi Tasarımı İçin Kullanıcı Profillerinin Belirlenmesi (Doktora Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

Tuluk, A. (2019). Web tabanlı dinamik değerlendirme sisteminin tasarımı, geliştirilmesi ve etkililiğinin sınanması (Doktora Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

Şahin, M. (2018). E-öğrenme ortamlarına yönelik öğrenme analitiklerine dayalı müdahale motoru tasarımı ve geliştirilmesi (Doktora Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

Özgür, A. (2015). Öğrenme yönetim sistemlerinde öğrenen-değerlendirme etkileşiminin incelenmesi. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.

Alır, A. (2015). Ortaokul öğrencilerinin web tabanlı biçimlendirici değerlendirme sistemini kabul yapılarının ve sistemdeki dönütlerle etkileşimlerinin incelenmesi. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi: Ankara.

Bayrak, F. (2014). Web tabanlı öz-değerlendirme sisteminde algılanan öz müdahalenin etkililiği. Yayımlanmamış doktora tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.

Bildiriler

Şahin, Keskin & Yurdugül (2018). Online Learners' Readiness and Learning Interactions: A Sequential Analysis. 15th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2018 (CELDA 2018), 21-23 October, Hungary.

Keskin, S., Şahin, M., Özgür, A. & Yurdugül, H. (2016). Online learners’ navigational patterns based on data mining in terms of learning achievement. 13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2016 (CELDA 2016), 28-30 September, Mannheim, Germany.

Şahin, M., Keskin, S., Özgür, A. & Yurdugül, H. (2016). E-öğrenme Ortamlarında Öğrenen Özelliklerine Dayalı Etkileşim Profillerinin Belirlenmesi. ITTES 2016’da sözlü sunum şeklinde sunulmuştur, Elazığ, TÜRKİYE.

Bayrak, F. & Yurdugül, H. (2015). Web-tabanlı öz-değerlendirme sisteminde öğrenci uyarı indeksini temel alan öğrenme analitiği modülünün tasarlanması. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2015), 9-11 Eylül 2015, Trabzon.

Bayrak, F. & Yurdugül, H. (2015). Bologna paradigması kapsamında e-değerlendirme yaklaşımı. I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, 17-18 Eylül 2015, Ankara

Bayrak, F., & Yurdugül, H. (2015). Web-Tabanlı Öz-Değerlendirme Sısteminde Öğrenenlerin Test Alma Davranışlarının İncelenmesi. Paper presented at 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, ICITS2015. May, 2015i Afyonkarahisar, Turkey.